Incassodiensten

Bij onze incassodienstverlening ligt de focus op het creëren van een optimale klantervaring gedurende het gehele incassotraject. 

Zij gingen u voor

  • No cure no pay
  • Persoonlijke aanpak
  • Hoge klanttevredenheid
  • Innovatief in incasseren

Het effectief en klantvriendelijk incasseren van uw onbetaalde facturen, dat is wat wij doen.

Bij coeo begrijpen wij namelijk als geen ander dat een klant die zijn rekeningen te laat betaalt, voor vervelende situaties kan zorgen. Het vinden van een passende benadering is dan ook essentieel voor het behouden van uw klantrelatie.

Dankzij onze ervaring met diverse opdrachtgevers en bijbehorende schuldenaren kunnen wij passende hulp bieden in alle fases van het incassotraject. Hierbij maken wij gebruik van onze data-gedreven systemen, hoogwaardige communicatietechnieken en slimme software. Met het oog op de wensen van onze opdrachtgever en de persoonlijke situatie van uw klant zorgt onze aanpak al jarenlang voor een succesvolle wijze van klantvriendelijk incasseren.

Pre-incasso

In veel gevallen is een extra herinnering al voldoende om een vordering te innen. Met behulp van een waarschuwende (WIK-)brief geeft u uw klant de laatste mogelijkheid de vordering te betalen zonder extra kosten, nog voordat u de vordering uit handen geeft.

Minnelijke incasso

Wij hanteren verschillende methodes om in contact te komen met uw klanten. Door op gepaste wijze te communiceren, weten wij snel de achterliggende reden van de uitblijvende betaling te achterhalen en samen met uw klant aan een oplossing te werken.

Gerechtelijke incasso

Soms is een gerechtelijk incassotraject helaas de enige mogelijkheid om uw vordering te incasseren. Voorafgaand aan een gerechtelijk traject, verstrekken wij u eerst een advies waarbij we ook kijken naar de persoonlijke situatie van uw klant.

Weten wat coeo Incasso voor uw organisatie kan betekenen?

Download onze brochure of neem contact op met een van onze incasso-experts.

010 – 414 54 44