Eendaagse masterclass ‘Telefonisch Incasseren’

Leer in deze masterclass ‘Telefonisch incasseren’ een effectief en op rendement gericht incassogesprek te voeren met behoud van uw relatie.

Een duidelijke gespreksopbouw, het signaleren van de juiste informatie, sturen van een gesprek en het nemen van de juiste beslissingen zijn essentieel voor de medewerker die uw klanten belt, evenals een correcte interpretatie hiervan.

Het voeren van een effectief en op rendement gericht incassogesprek, waarbij de relatie behouden blijft, is niet eenvoudig. In samenwerking met Coach + Result biedt Centraal Invorderings Bureau daarom de ééndaagse masterclass ‘Telefonisch Incasseren’.

Wat leert u tijdens de masterclass?

  • Structuur aanbrengen in het incassogesprek
  • Het doel van het gesprek is altijd het innen van de vordering
  • Vooroordelen en belemmeringen ten aanzien van telefonisch incasseren wegnemen bij uzelf
  • Vragen, luisteren en interpreteren
  • Commitment krijgen op betaling van de achterstallige vordering
  • Verkoop- en afsluittechnieken inzetten om resultaat te boeken
  • Omgaan met weerstanden (redenen om niet te betalen)
  • Hoe bereikt u een win-win situatie?

 

Enkele onderwerpen in deze training

  • Gespreksstructuur van het incassogesprek
  • Houding, woord- en stemgebruik
  • Vraag- en luistertechnieken
  • Verkoop- en afsluittechnieken
  • Omgaan met bezwaren
  • Overtuigingskracht

Plaats:
Anneville-laan 33 in Ulvenhout (Brabant)

Tijden:
09.30 uur – 16.30 uur

Trainingsdata en inschrijving:
Informeer CIB voor de prijzen en actuele beschikbaarheid.

Contact

    Waarom deze masterclass volgen?

  • Intensieve training met max. 6 deelnemers
  • Aandacht voor individuele ontwikkelpunten
  • 70% wordt besteed aan praktische rollenspelen
  • Uitgebreide cursusmap met praktijkopdrachten
  • Bij goed resultaat ontvangt u een certificaat

Weten wat CIB voor uw organisatie kan betekenen?

Download onze brochure of neem contact op met een van onze incasso-experts.

010 – 414 54 44